سفارش تبلیغ
صبا ویژن

honline

بهترین محل ها برای سرمایه گذاری در تورنتو

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که بازار املاک و مستغلات تورنتو چگونه است؟ همانطور که اکثر مشاوران املاک به شما خواهند گفت، نوسانات شرارت ضروری سرمایه گذاران است که باید تحمل کنند. 

افزایش شدید قیمت ملک، کاهش ناگهانی فروش و پیش‌بینی سقوط مسکن همگی احتمالاتی هستند که برخی از آنها اتفاق می‌افتند، مانند اوایل سال 2017 که قیمت املاک و مستغلات بیش از 30 درصد افزایش یافت. به نظر می رسد که برخی دیگر هرگز به وجود نمی آیند، مانند سقوط طولانی مدت مسکن در بازارهای املاک و مستغلات در کانادا.

با این وجود، اعتماد خریداران به دلیل عواملی مانند نرخ بالای اشتغال، افزایش سطح درآمد، رشد تولید ناخالص داخلی، نرخ بهره پایین تر و افزایش جمعیت که همگی به تقاضای ملک در تورنتو کمک می کنند، قوی باقی مانده است.

از آنجایی که احتمالاً این یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها یا تصمیمات مالی است که به دلیل پیش پرداخت نسبتاً بزرگ، مالیات انتقال زمین و پرداخت های احتمالی وام مسکن درازمدت درگیر خواهید شد، هدف ما این است که به شما چیزی بیش از احساس دل و جرات ارائه کنیم. آنچه شما قبلاً می دانید تا شما را قادر سازد تا در بازار املاک و مستغلات تورنتو بهترین سود را به دست آورید.

 

فاکتور های انتخاب بهترین مکان برای خرید یک خانه در تورنتو

همانطور که انتظار می رود, تعدادی از چیزهایی که شما می خواهید به نگاه کردن به عنوان یک سرمایه گذار املاک و مستغلات فقط برای اطمینان از شما در حال تصمیم گیری درست به عنوان دور به عنوان انتخاب بهترین مکان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در تورنتو می رود وجود دارد.

بالا در لیست در دسترس بودن مدارس بزرگ و موسسات یادگیری بالاتر است, دولتی و خصوصی. حمل و نقل نیز یکی دیگر از عوامل مهم در مورد املاک و مستغلات کانادا است. که شامل نزدیکی به ایستگاه های مترو, در دسترس بودن تراموا و اتوبوس, و غیره. فراموش نکنید که امکانات خرید خانه در تورنتو و انواع دیگر سرمایه گذاری املاک و مستغلات شما را دوست دارم.

خوشبختانه همه اینها بخشی از عناصری است که در فرمول انتخاب خود گنجانده ایم. ما حتی بیشتر رفت و ارزش خود را با در نظر گرفتن میانگین قیمت ملک به اشتراک گذاشته شده توسط تورنتو انجمن املاک و مستغلات مورد بررسی قرار (تراب). ما قیمت ها را با مناطق مجاور مقایسه کردیم و سپس به تاریخ خود نگاه کردیم تا ببینیم که قدردانی کرده اند یا مستهلک شده اند یا ثابت مانده اند.

در پایان, ما قادر به شناسایی بسیاری از محله های جیبی و جوامع است که تیک تیک تمام جنبه های مهم املاک و مستغلات سرمایه گذاران املاک و مستغلات عشق را ببینید.

تقریبا همه ما عاشق سرمایه گذاری در این زمینه هستیم. لیست ما در زیر فقط تورنتو را پوشش می دهد و همانطور که فهمیدیم املاک اجاره ای در تورنتو در این مناطق و منطقه بزرگ تورنتو تقاضای زیادی دارند.

بهترین مکان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در تورنتو

یانگ و شپرد

یانگ و شپارد ممکن است مانند حومه به نظر می رسد, اما اجازه ندهید که مفهوم فریب شما را به نادیده گرفتن این محله کلبه کشور مانند. در حال حاضر این یکی از داغترین نشانی های شمال یورک برای املاک اجاره ای (هر دو کاندو و خانه) و در میان مکان هایی است که توسعه سریع املاک سرمایه گذاری را تجربه می کنند و هیچ نشانه ای از روند کاهش نمی یابد.

زیرا در شمال قرار دارد, قیمت ها هنوز رقابتی هستند, اما با افزایش جمعیت و افزایش تقاضا برای اموال, این احتمال وجود دارد که به زودی یک نقطه داغ باشد. ارزش متوسط یک خانه در سطح ابتدایی 1 میلیون دلار است در حالی که کاندوها حدود 400000 دلار قیمت دارند.

 

سال گذشته قیمت کاندو در شمال یورک بالا رفت و این نشان می دهد که این منطقه به تدریج به یک جاذبه برای سرمایه گذاران و خریداران خانه تبدیل می شود.

علاوه بر این این منطقه با مترو شپرد در دسترس ساکنان کمیسیون ترانزیت تورنتو قرار دارد. سوار شدن در مرکز شهر به ایستگاه دونداس از طریق مترو حدود 25 دقیقه طول می کشد.

روستای لیبرتی

روستای لیبرتی یک محله هنری است که در جنوب خیابان کینگ وست واقع شده است. از جمله مواردی که باعث می شود مکانی عالی برای سرمایه گذاری در مکان خود باشد زیرا چند دقیقه پیاده روی از گالری سرگرمی و مد پادشاه سنت وست فاصله دارد.

دسترسی به هسته مالی نیز به لطف تراموا چند دقیقه طول می کشد. در چند سال گذشته, منطقه محبوب شده است با مستاجرها به دنبال یک منطقه مقرون به صرفه به عنوان محل اقامت اولیه خود عمل می کنند, عمدتا به دلیل جامعه پر جنب و جوش خود و دسترسی خود را به انواع امکانات عمومی. در حال حاضر, متوسط هزینه محل سکونت در بازار املاک و مستغلات هستند 4 400,000.

دهکده لیبرتی مکانی برای کار و زندگی و بازی با بیش از 20 رستوران دارد و محل زندگی استودیوهای مختلف هنری و طراحی موفق است.

King West

هیپ و مد روز راه عالی برای توصیف شاه غرب است, یک محله که فقط سال پیش بود (قبل از ساخت و ساز) یک منطقه اندود شده با انبارهای رها شده و خواص دیگر.

این منطقه در مرکز شهر تورنتو واقع شده و در جستجوی سبک زندگی شهری در بین متخصصان جوان محبوب است که به لطف داشتن یکی از فعال ترین کلوپ های شبانه و صحنه های بار در تورنتو به وفور عرضه می شود.

کینگ وست گزینه های مسکونی متنوعی را برای سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می دهد و کاندو به سرعت به جذاب ترین نوع ملک تبدیل می شود.

این منطقه یکی از بزرگترین و شلوغ ترین مسیرهای ترانزیت شهر است و از مسافرانی که مایل به نزدیک شدن به تورنتو هستند بهره مند شده است.

تراموا جدید است که نه بیش از حد طولانی پیش معرفی کردم راه حمل و نقل ساده تر برای کسانی که در که تکیه ساخته اند.

مکان خود را, خواص جدید, و گزینه های سرمایه گذاری نسبتا مقرون به صرفه را به یک انتخاب خوب برای املاک و مستغلات و توسعه املاک تجاری. توجه داشته باشید که قیمت متوسط برای محل سکونت ورود به سطح $500,000 است.

یانگ و اگلینتون

سرمایه گذاری در بازار محل سکونت برای مدت طولانی ذخیره مرکز شهر تورنتو بوده است, اما در حال حاضر ما محله های جیبی در خارج از مرکز شهر هنوز در داخل شهرستان است که به رخ کشیدن از ویژگی های مشابه و مزایای مرکز شهر است. یونگ و اگلینتون یکی از این موارد هستند.

چیزهایی مانند حمل و نقل بزرگ, بالا قیمت سرمایه گذاری املاک و مستغلات, زیرساخت های بزرگ, و پتانسیل برای افزایش بعدی در قیمت ملک فقط به عنوان قوی در یانگ و اگلینتون در منطقه مرکز شهر هستند.

 

یکی از مواردی که باعث جلب توجه بیشتر یانگ و اگلینتون می شود ساخت و ساز مداوم حمل و نقل ریلی سبک اگلینتون (اکلرت) در سال 2031 است. بیشتر این منطقه زیرزمینی خواهد بود و دسترسی به شهر تورنتو را بهبود می بخشد.

که کنار, محل محبوب با خانواده های جوان است, یک وضعیت را فعال کنید با حضور بهترین مدارس در تورنتو, بهترین رستوران ها در شهرستان, و دفاتر که سیگنال بالقوه برای مشاغل بیشتر.

انتظار می رود مخلوط سرمایه گذاری املاک و مستغلات به طور عمده در خانه, اما به تازگی, این شامل بسیاری از کاندو بیش از حد. در چند سال گذشته قیمت فروش مجدد برخی از ساختمانهای کاندو در اطراف یانگ و اگلینتون قوی بوده است. خواص سرمایه گذاری نسبتا خوب با قیمت متوسط برای خانه ورود در حال حاضر در con 1.3 میلیون و con 500,000 برای کاندو رتبه.

یورکویل

یورکویل در شمال خیابان بلور و در غرب خیابان یانگ واقع شده است. این شهر علاوه بر رستوران های مجلل و هتل های درجه یک یکی از منحصر به فردترین مناطق خرید کانادا را نیز در خود جای داده است.

این منطقه نه تنها به دلیل بوتیک های مجلل خود مانند باربری و بولگاری و هتل های لوکس مانند اینترکانتیننتال مشهور است بلکه دفاتر شرکت های بین المللی مانند ایبام و فاکس قرن بیستم نیز دارد.

بنابراین جای تعجب نیست که میانگین قیمت یک کاندو در سطح ابتدایی 740000 دلار است. با این وجود یورکویل یک نشانی معتبر است که سرمایه گذاری قطعا بازده بالایی خواهد داشت.

واقع در غرب باترست خیابان, شهر خانه را به قایق رانی پارک فرود است. محل سکونت (مرکز شهر تورنتو) یکی از بهترین دارایی های خود محسوب می شود با توجه به اینکه تنها چند دقیقه از منطقه مالی تورنتو فاصله دارد - به این معنی که شما می توانید تقریبا در هر زمان در طول روز دسترسی داشته باشید.

در طول سال ها, این منطقه شده است یکی از سریع ترین رشد و بلوغ, مشخص شده توسط افزایش جمعیت و هجوم بازرگانان و خدمات. اکنون این منطقه رونق توسعه را تجربه می کند و احتمالا پس از اتمام این منطقه به عنوان یک منطقه مسکونی اصلی در تورنتو راه اندازی می شود.

قرار گرفتن در بین بزرگراه گاردینر و ایستگاه اتحادیه این منطقه را به یک منطقه بسیار در دسترس تبدیل می کند. این شهر همچنین به خیابان کینگ وست و دهکده لیبرتی بسیار نزدیک است و باعث محبوبیت مستاجرهایی می شود که باید روزانه به منطقه مالی تورنتو سفر کنند.

قیمت عاقلانه, متوسط هزینه ورود برای سرمایه گذاری محل سکونت است 4 400,000. با توجه به اینکه محله در حال تجربه رشد سریع و حرکت به دور از شهرت قدیمی خود, دلایل زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد در حال حاضر وجود دارد.

خلیج سنت خط

خلیج سنت خط یک محله محبوب واقع در منطقه مالی است. محل سکونت خود را به یک منطقه اجاره داغ محبوب با کسانی که در منطقه مالی کار می کنند و در کشف بیمارستان ها و مدارس در نزدیکی این منطقه می سازد.

دانشگاه رایرسون و دانشگاه تورنتو در نزدیکی این مکان واقع شده اند و این مکان را به یک منطقه زندگی انتخابی برای تعداد زیادی از دانشکده ها و دانشجویان تبدیل کرده است. همچنین, نزدیکی خود را به خیابان خلیج, که در نظر گرفته مرکز بخش مالی کانادا, باعث می شود یک محله نخست به سرمایه گذاری در.

 

با توجه به محل سکونت و دسترسی خود را, مقدار متوسط محل سکونت ورود به سطح چیزی است که شما را در بسیاری از مکان ها با همان کیفیت پیدا; به عنوان مثال, 5 500,000.

لسلیویل و سواحل

این جوامع در امتداد امتداد شرقی خیابان ملکه نشسته اند. در ابتدا, لسلیویل عمدتا شامل یک جمعیت طبقه کارگر, اما از رشد به شامل مردم از درامد مختلط. رستوران ها, قهوه خانه لذیذ, و گالری های هنری شایع تر از همیشه هستند.

از طرف دیگر سواحل تا حدودی به دلیل دسترسی بدون مانع به دریاچه انتاریو یک جاذبه باقی می مانند.

هر دو منطقه توسط مدارس و دانشگاه های بزرگ خدمت کرده و مملو از رستوران ها و مغازه ها, به خصوص در ملکه خیابان شرق, که است که اساسا منطقه خرید دوست داشتنی ترین در منطقه.

اکثر املاک کلبه ها هستند, خانه های خانه های ویکتوریا, خانه های ییلاقی, خانه های جداگانه و نیمه جدا شده, و اخیرا برخی از کاندوها نیز. قیمت ها هنوز کم تا متوسط هستند در حالی که سرمایه گذاری در اواسط تا بالا است. قیمت متوسط یک خانه در سطح ابتدایی 1.2 میلیون دلار است در حالی که کاندو برای $550,000 می رود.

زیرا این محله ها در سال های اخیر دستخوش نوسازی و احیای زیادی شده اند, علاقه جدیدی به لسلیویل شرق وجود دارد, که بین دو جامعه قرار دارد. این یک محله در حال ظهور است و قیمت املاک هنوز کم است و این گزینه را برای هر کسی که دوست ندارد مکان های در حال توسعه را با پتانسیل عظیم کنار بگذارد گزینه مناسبی می کند.

یانگ سنت خط

خیابان یانگ به خاطر چیزهای زیادی مشهور است و یکی از طولانی ترین خیابان های جهان است. اگر به دنبال مناطق اداری و مسکونی برای سرمایه گذاری هستید, این منطقه مملو از مناطق است.

بزرگترین نقطه فروش خود سیستم حمل و نقل عمومی بزرگ خود است, خدمت توسط نیمه شرقی خط 1 مترو یانگ دانشگاه.

همچنین یک مسیر اتوبوس تکمیلی در امتداد خیابان و یک مسیر بلو لاین اضافی وجود دارد که پس از بسته شدن مترو کار می کند.

یکی از دلایل محبوبیت این منطقه در بین مستاجرها به دلیل سهولت در مترو و سیستم حمل و نقل عمومی است. انتظار می رود برای پیدا کردن قیمت متوسط برای محل سکونت ورود به سطح در حدود 5 500,000.

ملکه اسکله

ملکه اسکله, یک خیابان قابل توجه در محله بندر تورنتو, شده است تجربه تجدید حیات برای دهه گذشته. این خیابان به دلیل اسکله هایش عمدتا تجاری بود اما قسمتهای عظیمی از این خیابان به املاک ساحلی ممتاز بازسازی شده است.

امروز, محله دارای انواع پارک ها, امکانات تفریحی, و فضاهای اداری برای اجاره.

این سرویس توسط دو خط واگن برقی و مسیرهای مختلف اتوبوس سرو می شود و باعث می شود مسافرت ساکنان راحت تر شود. قیمت سرمایه گذاری حق بیمه با توجه به اموال اسکله شگفت انگیز است. در حال حاضر, متوسط قیمت ورود برای محل سکونت است 4 460,000.

با توجه به پارک های زیبا, منظره اب, و فضای بی سر و صدا, قیمت برای تلفن های موبایل به خوبی توجیه.

The Annex

مرکز شهر تورنتو نیز محله Annex است. مرز دانشگاه تورنتو, محل است که عمدتا یک منطقه مسکونی.

در اینجا با خانه های سبک تورنتونی زیادی روبرو خواهید شد که در قرن نوزدهم در بین نخبگان محبوب بودند. این منطقه توسط حمل و نقل عمومی از جمله سرویس اتوبوس و چهار ایستگاه مترو تی تی سی به خوبی سرویس دهی می شود.

زیرا این یک منطقه مسکونی است, ساختمان ها بیشتر عمارت هایی با چند کاندو هستند. قیمت متوسط یک خانه در سطح ابتدایی 1.2 میلیون دلار است.

به طور کلی این منطقه سرشار از ارزش تاریخی است و با یک سیستم حمل و نقل موثر واقع شده است و این یک محله عالی برای سرمایه گذاری است.

دنفورت

دنفورت در شمال واقع شده است و اگرچه خارج از هسته است اما هنوز هم دسترسی راحت به شهر را فراهم می کند. علاوه بر داشتن یک تاریخ قوی, منطقه خود را از هم جدا با توجه به چشم انداز قوی و فراوانی از امکانات مجموعه.

جاذبه های دیگر شامل مقدار زیادی از موسسات بهداشت و سلامتی, پیاده روی, و تعداد زیادی از فضای پارکینگ. اگرچه این منطقه از خط اصلی مترو خارج است اما با استفاده از واگن های خیابانی هنوز دسترسی راحت به تی تی سی را فراهم می کند.

همانطور که با بسیاری از بهترین بازارهای در جی تی ای, اواسط افزایش تحولات محل سکونت شده اند ظاهر نه فقط در امتداد دنفورد بلکه در اطراف منطقه روستا. علاوه بر این بسیاری از خانه ها به خصوص در دهکده دنفورد مورد بازسازی قرار گرفته اند و با قیمت خوبی به فروش می رسند. قیمت متوسط یک خانه در سطح ابتدایی از 900000 دلار شروع می شود.