سفارش تبلیغ
صبا ویژن

honline

چکاپ سالمندی

    نظر

 

معاینات و غربالگری های پیشگیرانه در هر سنی ایده خوبی است اما به ویژه با افزایش سن    .

سن همراه با خرد شانس بیشتری برای مشکلات سلامتی به همراه دارد. شما بیشتر احتمال دارد به بیماری هایی مانند دیابت و بیماری های قلبی و مزمن انسدادی ریه بیماری سرطان و ورم مفاصل به عنوان سال عبور    .

برخی از این بیماری ها تا زمانی که بدتر نشوند نشانه هایی از خود نشان نمی دهند. چکاپ سالمندی به پزشک شما این فرصت را می دهد تا زودتر او را پیدا کند که بتواند راحت تر درمان شود و گاهی اوقات درمان شود    .

اگر در معرض خطر بیماری هستید بیاموزید 

در طول معاینه پزشک شما می تواند مشکلاتی را پیدا کند که ممکن است احتمال ابتلا به بیماری شما را بیشتر کند. بررسی سابقه سلامت خانواده شما می تواند خطرات ناشی از بیماری های ارثی مانند سرطان یا دیابت را پرچم گذاری کند تا بتوانید غربالگری های لازم را برای گرفتن زودهنگام انجام دهید .

دکتر شما همچنین در مورد رژیم غذایی خود را بپرسید, تناسب اندام, خواب, و عادات استرس. اگر در این زمینه ها از دستورالعمل ها پیروی نمی کنید در مورد چگونگی بهبود مشاوره خواهید گرفت. و اگر بیش از حد سیگار می کشید یا می نوشید پزشک می تواند نکاتی را در مورد نحوه ترک سیگار به شما پیشنهاد دهد.

مشکلات سلامتی را زود پیدا کنید

پزشک شما به احتمال زیاد یک مشکل سلامتی پیدا می کند تا اینکه به تنهایی بتوانید. پزشکان باید بدانند که نشانه ها به چه معناست. این افراد می توانند شما را برای تست ارجاع دهند و شما را به متخصص مناسب بفرستند یا درمان را توصیه کنند.

شرایطی مانند فشار خون بالا و دیابت اغلب در اوایل علایم ایجاد نمی کنند. چک از وزن خود را, فشار خون, قند خون, و سطح کلسترول می تواند کمک به دکتر خود نقطه نشانه هایی از این بیماری در اوایل. بسیاری از بیماری ها وقتی در مراحل اولیه گرفتار می شوند ساده ترین درمان هستند.

در تست ها و نمایش ها به روز شوید

پزشک شما در ویزیت هر ساله سابقه سلامتی شما را مرور می کند. این باید شامل بررسی اینکه شما با تست های غربالگری مانند کولونوسکوپی یا ماموگرافی در مسیر هستید. پزشک همچنین به شما اطلاع می دهد که به کدام واکسن ها نیاز دارید مانند عکس هایی برای تب و ذات الریه یا زونا.

کنترل بیشتری بر شرایط مزمن داشته باشید

شرایط دراز مدت مانند دیابت, بیماری های قلبی, ورم مفاصل, و نیاز به مراقبت روز به روز. پزشک شما در هر ویزیت با شما تماس می گیرد تا اطمینان حاصل کند که این بیماری ها تحت کنترل خوبی هستند. در غیر این صورت پزشک می تواند تغییراتی را در رژیم غذایی یا داروی شما توصیه کند.

علاوه بر این ارزیابی حافظه می تواند از مشکلات احتمالی برای شما در ادامه جلوگیری کند.